Vår Loppisar

En vinnare är dragen och publicerad på facebook och vi gratulerar vinnaren så klart med en stor grattiskram!!
Är mycket piggare igen, gissar att järntabletterna börjat verka hi hi. Lillan inne i magen växer så det knakar och nu är det inte många veckor kvar. Cirka 6 veckor kvar så har vi vår sjätte familjemedlem hos oss.


Energin är som sagt tillbaka och jag har redan påbörjat målning av möbler, egengjorda taklampor och en hel del loppisbesök. Så vart ska jag börja hi hi hi. Idag blev det flera loppisbesök. Nu när våren närmar sig så öppnar många loppisar och även många nya runt omkring. Idag blev det bland annat dessa super charmiga fynd. Små formar som man kan lägga värmeljus i om man vill. En hel påse för 10 kr.


Sedan hittade jag ett helt gäng stolar i olika skick. Jag föll för dem direkt och plockade ut de två finaste. För dessa två stolar fick jag ge 40 kr styck för vilket var väldigt billigt tycker jag. Så några riktiga fynd har jag lyckats gjort idag. Imorgon ska ni få se hur fin min egengjorda taklampa blev och självklart ska jag berätta hur jag gjort den också :) Önskar er alla en jätte mysig helg också och hoppas alla får njuta av vackert vårväder under helgen!! Kram


Foto: Dalarum.blogg.se

Foto: Dalarum.blogg.se


Kommentarer
Postat av: onkis

Va skönt att läsa att du känner dig piggare,

och va mysigt att eran bebis snart kommer till er.

Den stolen på bilden va verkligen fin,men är övertygad om att du kommer och göra den snyggare :)

Kram!

2012-03-03 @ 06:11:59
URL: http://onkis.webblogg.se/
Postat av: bellaml ♥

Hej sötnos!

I min blogg har jag en tävling där man kan vinna ett valfritt iphone skal i samarbete med iphoneskal.nu . Tävligen avslutas när det är 15 tävlande.



Det fattas bara 5 stycken nu, vill du va en av dom?



Klicka då in på min blogg eller direkt länk till tävligen här; http://bellaml.blogg.se/2012/february/tavling-brvinn-valfritt-iphone-skal.html#comment



Förlåt om du inte vill ha såna här kommentarer.

Kram! ♥

2012-03-03 @ 11:52:30
URL: http://bellaml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0