Om Dalarum

Jag är en kreativ tjej som älskar att skapa och har gjort det i hela mitt liv. Att renovera, skapa, måla, göra om  äldre möbler är något jag gärna lägger mycket tid på.  Här i bloggen kommer du få ta del av de möbler jag gjort om, tips, pyssel av alla de slag....ja allt som jag kommer förbi som har med inredning att göra.

Hoppas jag du kommer inspireras och en del av mina möbler jag visar kommer att kunnas köpas vid intresse. Jag åker ofta på auktioner och det är där jag oftast finner möbler jag bara känner att jag måste få hem och piffa upp. En del stannar hos mig, men en del kommer jag lägga ut på försäljning. Jag hoppas du kommer trivas och jag blir jätte glad om du lämnar en hälsning om du hälsar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0