Förvaring i barnrum

Hoppas ni haft en trevlig helg!
Efter mitt pyssel med mina julägg så efterlyste jag bland mina facebookvänner efter mer ägg då jag gärna ville göra fler, men inte hade några fler hemma. I affärerna fann jag inte några, försökte flörta till mig några ifall någon hade bakom på lagret. Men icke sa nicke. Men en snäll granne såg min efterlysning och gav mig sedan ett gigantiskt ägg. Det ska bli sååå skoj att dekorera det, så ett tips ifall ni inte har några egna ägg, kanske någon vän har hemma som de så snällt vill skänka bort.

Har även fyndat en stege i helgen. Jag tänkte slipa den och måla om den och hade en jätte fin text att skriva på de två första stegen, men sonen som skulle få den tyckte den var så fin som den var så då fick han ta den som den var. Jag bara slipade av den lösa färgen så det inte skulle flagna på golvet, sedan spikade jag fast den i väggen. En stege är en väldigt bra förvaringsmöbel!

Här stod den och väntade på mig :)



Så här blev det i sonens rum


Foto: Dalkullan


Kommentarer
Postat av: onkis

Va snyggt det blev med stegen,vilken härlig fantasi du har när det gäller inredning.

Må gott!

2011-10-23 @ 21:52:21
URL: http://onkis.webblogg.se/
Postat av: gunsan

Smart med en stege, det verkar som om det blir mer o mer åopulärt att ha en stege inomhus;))

kramizzzzz

2011-10-23 @ 22:02:00
URL: http://nybogunsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0