Min egen pysselhörna ♥

Jag har nu ett litet tag gått och tänkt att jag är sugen på att ha eget litet pysselbord där jag kan ha mina saker på. Men har vaken haft bord eller stol, inte heller haft tiden att leta. Och puff så får jag ett slagbord gratis av en tjej från min mans jobb. Det var lite stort så det har sågats till häften och satts ihop igen och fått lite omvådnad. Sedan någon dag senare får jag en jätte söt stol av en tjej i stan som som rensade ur sin konstnärsatalje. Även den har ikväll fått sig lite kärlek och nu har jag världens finaste hörna. Det blir inte så bra bild så här på kvällskvisten, men imorgon ska ni få se hur fint jag fått det. Men här har ni min stol jag fick efter jag börjar slipa på den en bit. Och det första jag lagt på mitt bord är mina handgjorda receptböcker som jag äntligen ska börja fylla nu 

Kommentarer
Postat av: gunsan

Vilken tur du ahr, o vilken härlig form det är på stolen;)

Ska bli spännande att se foto på mästerverken;))



kramizzzzz

2012-01-05 @ 22:48:32
URL: http://nybogunsan.blogspot.com
Postat av: ☆ Fru Eriksson

Oooo,en sån där "gammal hedelig" stol...

Spännande att se din lilla ♥-e Hörna sen/Kram från mig i ☼ & det gröna!

2012-01-06 @ 11:19:21
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
Postat av: Annica

Lyx med en egen pysselhörna! Själv är jag sugen på en egen hörna i sovrummet, en hörna som bara är min :-) Håller utkik på blocket efter ett gammalt toalettbord som jag kan ha...

2012-01-06 @ 15:12:28
URL: http://nageloasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0