Klassisk tallrikshylla

Vitmålad tallrikshylla i klassisk modell. Hyllan är även slipad i lite shabby chic stil för en lite sliten och läcker stil. De allra största mattallrikarna får inte plats i denna utan medium eller mindre. Även ett hyllplan högst upp.

Tips: Kan även användas i barnrum för böcker att ställa upp istället för tallrikar. (Se de tre sista bilderna)

Mått: 84 cm bred, 46 cm hög.

SÅLD


Pris: 250 Kr mail:
[email protected] Kan även skickas med bussgods.




Foto: Dalkullan


Foto:  Sköna Hem, Boligmagasinet och Et Hjem

Follow my blog with Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Sandra

En tallrikshylla pryder en vägg i mitt kök, men det var verkligen smart bokförvaring - så får det nog bli när barnen får ett varsitt rum :P

2011-09-30 @ 09:57:04
URL: http://shabbychicme.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: Ska nog göra den själv i så fall för jag har ju ändå inget annat för mej på dagarna, sen är de nog lite roligare att göra den själv för då kan man känna sig lite stolt om de blir bra :) (lägger till dej på bloglocin och du får gärna lägga till mej med :) )

2011-09-30 @ 10:32:50
URL: http://folkraceemelie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: Självklart kan jag de men får se om jag har något virke till de hemma annars kan de ta ett tag innan den blir gjord "/ jag länka dej på min blogg hoppas de gick bra.

2011-09-30 @ 10:49:20
URL: http://folkraceemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0