Före/efterbilder vitrinskåp



Ja detta gedigna vitrinskåp i furu funderade jag en stund på hur jag skulle kunna styla om. Det tog inte många minuter som vanligt innan jag hade min idé. En kombinerad byrå och bänk såklart. Så vad har jag gjort.

♥ Tagit bort glasdörrarna
♥ Tagit bort alla skruvar och beslag
♥ Slipat hela skåpet
♥ Spacklat igen hyllplanshål och skruvhål
♥ Slipat igen
♥ Vitmålat skåpet
♥ Spikat fast mörkgrtått fårpälstyg med möbelspik

Och resultatet blev lika bra som jag förväntade mig. Och tro inte att något gått till spillo, har redan planer på vad som ska göras med de två glasdörrarna som hängde på skåpet. Vad tycks?



Kommentarer
Postat av: Louise

Jäklar vilken skillnad! :P

2011-12-05 @ 16:54:01
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0